Instagram addict

Monday, June 13, 2011

Olivia Ong

Olivia Ong 王俪婷, 她的声音太棒了!
她的声音,她的歌让人听了超舒服,还让人有很甜蜜的感觉!
爱死她的那把歌声,很轻柔!

Olivia Ong, 这个名字是我之前听说她去台湾的超级星光大道PK有非常好的评论。
之后,我在One Utama的一个展听到播放她的歌和MV。
那时,她的声音吸引了我的注意!好好听^^
推荐她的几首歌:
1. Sometimes when we touch
2. Fly me to the moon
3. Love
4. Heaven
5. I feel the earth move
6. 如燕
7. 我愿意
8. Bittersweet
9. Killing me softly with his song
10. You & Me
11. Never can say goodbye
And.................................etc. 太多好听的了!但以上几首一定要下载哦!

我的Mixpod放了几首她的歌!好好聆听,嘻嘻!

要去支持她的专辑咯! 哈哈 :D

I'm just loves her amazing voice, so soothing and groovy! 

Hope your do enjoy her song as well, you might fall in love with her voice. 

~ End ~ 

2 comments:

kok said...

her song really that nice?

MayMei said...

yea :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...